1.Poznamy cechy zimowego krajobrazu.
2.Będziemy kształtować umiejętności wyciągania wniosków z obserwowanej rzeczywistości.
3.Rozwiniemy umiejętności odwzorowywania.
4.Utrwalimy nazwy figur geometrycznych.
5.Będziemy budować wiarę we własne możliwości poprzez aktywny udział w zajęciach.
6.Poznamy wybrane tradycje związane ze świętami Bożego Narodzenia.
7.Rozwiniemy wrażliwość muzyczną oraz poczucie rytmu.
8.Będziemy rozwijać sprawność fizyczną i kształtować prawidłową postawę ciała.
,,Pada śnieg” J. Wasilewska
Pada, pada śnieżek biały,
Już zasypał ogród cały.
Płoty ,ławki i huśtawki
Mają miękkie białe czapki.
Wielkie drzewa, krzaczki małe
Mają kołdereczki białe.
Pędzi z wiatrem pani Zima,
Nic jej w biegu nie powstrzyma.
,,Nasz Mikołaj Święty”
Siwa broda ,duży brzuch,
czerwone ubranie.
Kto to taki? Czy już wiesz
kto prowadzi sanie?
Ref. To Mikołaj jedzie tu,
pędzi mleczną drogą.
Wszystkie dzieci się go już
doczekać nie mogą.2x
Wielki worek dźwiga on, dzwonkiem głośno dzwoni.
Kto to taki? Czy już wiesz?
kto po niebie goni?
Ref. To Mikołaj jedzie tu…
Uśmiech szczery dla nas ma
i piękne prezenty.
Kto to taki ?Czy już wiesz?
-Nasz Mikołaj Święty!
Ref. To Mikołaj jedzie tu…