ZAPRASZAMY RODZICÓW DZIECI
NOWOPRZYJĘTYCH
DNIA 05.06.2024 (ŚRODA)
GODZ. 16.30
NA SPOTKANIE INFORMACYJNE
(BEZ DZIECI)
ZAPRASZAMY NA WIRTUALNY SPACER
PO NASZYM PRZEDSZKOLU
ZARZĄDZENIE NR 6/2024
BURMISTRZA MIASTA LUBOŃ
z dnia 23 stycznia 2024 r.
w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym składania dokumentów na rok szkolny 2024/2025 do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, klas pierwszych szkół podstawowych oraz klas siódmych dwujęzycznych w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Zespole Szkół im. Kryptologów Poznańskich prowadzonych przez Miasto Luboń
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 8, art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, z późn. zm.1) ) i art. 154 ust. 1 pkt 1 oraz art. 161 ust. 2, a także art. 139, w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900, z późn. zm.2) ) i § 10 pkt 8 lit. a rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 listopada 2022 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. z 2022 r. poz. 2431), Burmistrz Miasta Luboń zarządza, co następuje:
- 1. Określam terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, w tym składania dokumentów do publicznych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Luboń na rok szkolny 2024/2025, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
- 2. Określam terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, w tym składania dokumentów do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Luboń na rok szkolny 2024/2025, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
- 3. Określam terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, w tym składania dokumentów do klas siódmych dwujęzycznych w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Zespole Szkół im. Kryptologów Poznańskich prowadzonych przez Miasto Luboń na rok szkolny 2024/2025, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 572, 1463 i 1688.
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 1672, 1718 i 2005.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 1
- 4. Wykonanie niniejszego Zarządzenia powierzam Kierownikowi Wydziału Oświaty, Zdrowia i Kultury Urzędu Miasta Luboń.
- 5. Nadzór nad wykonaniem niniejszego Zarządzenia powierzam II Zastępcy Burmistrza Miasta Luboń.
- 6. Zarządzenie obowiązuje do dnia 31 sierpnia 2024 r.
- 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 26 stycznia 2024 roku.
Burmistrz Miasta
Małgorzata Machalska
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 2
Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 6/2024
Burmistrza Miasta Luboń
z dnia 23 stycznia 2024 r.
Harmonogram rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na rok szkolny 2024/2025
Data | Etap rekrutacji/czynność rodzica | |
od | do | |
Kontynuacja edukacji | ||
29 stycznia 2024 r. (od godz. 8.00) | 9 lutego 2024 r. (do godz. 15.00) | Złożenie potwierdzenia woli o
kontynuowaniu przez dziecko wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym |
Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych | ||
26 lutego 2024 r. (od godz. 8.00) | 8 marca 2024 r. (do godz. 15.00) | Złożenie w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola/oddziału
przedszkolnego oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych |
22 marca 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów
niezakwalifikowanych |
|
22 marca 2024 r. (od godz. 13.00) | 28 marca 2024 r. (do godz. 15.00) | Złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w przedszkolu/szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane |
9 kwietnia 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych | |
Procedura odwoławcza | ||
9 kwietnia 2024 r. (godz. 13.00) | W terminie 3 dni od dnia opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji
rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. W terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. |
|
Postępowanie uzupełniające do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych | ||
6 maja 2024 r. (godz. 12.00) | Opublikowanie w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc | |
6 maja 2024 r.
(od godz. 12.00) |
13 maja 2024 r. (do godz. 15.00) | Złożenie w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 1
dziecka do przedszkola/oddziału
przedszkolnego oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych |
||
20 maja 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów
niezakwalifikowanych |
|
20 maja 2024 r. (od godz. 13.00) | 24 maja 2024 r. (do godz. 15.00) | Złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w przedszkolu/szkole, do której dziecko zostało zakwalifikowane |
3 czerwca 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych | |
3 czerwca 2024 r. (od godz. 13.00) | Procedura odwoławcza | |
28 czerwca 2024 r. | Opublikowanie w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 2
Załącznik Nr 2 do zarządzenia Nr 6/2024
Burmistrza Miasta Luboń
z dnia 23 stycznia 2024 r.
Harmonogram zgłoszenia, postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do klas I w szkołach podstawowych na rok szkolny 2024/2025
Data | Etap rekrutacji/czynność rodzica | |
od | do | |
Zgłoszenie dzieci zamieszkałych w obwodzie danej szkoły do klasy I | ||
26 lutego 2024 r. (od godz. 8.00) | 8 marca 2024 r. (do godz. 15.30) | Rejestracja w systemie rekrutacji zgłoszeń o przyjęcie do szkoły
obwodowej i złożenie w szkole obwodowej podpisanego zgłoszenia |
22 marca 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i
nieprzyjętych |
|
Postępowanie rekrutacyjne do klas I na wolne miejsca w szkole dla kandydatów spoza obwodu danej szkoły w szkołach podstawowych | ||
27 marca 2024 r. (od godz. 8.00) | 10 kwietnia 2024 r. (do godz. 15.30) | Rejestracja w systemie wniosków o przyjęcie na wolne miejsca i złożenie w szkole pierwszego wyboru
podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów |
16 kwietnia 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych | |
16 kwietnia 2024 r. (od godz. 13.00) | 19 kwietnia 2024 r. (do godz. 15.30) | Złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane |
23 kwietnia 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i
nieprzyjętych lub liczby wolnych miejsc |
|
Procedura odwoławcza | ||
od 23 kwietnia 2024 r. (od godz. 13.00) | W terminie 3 dni od dnia
opublikowania list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. Komisja rekrutacyjna sporządza uzasadnienie w terminie 3 dni od dnia wystąpienia przez rodzica kandydata o sporządzenie uzasadnienia odmowy |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 1
przyjęcia.
W terminie 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora przedszkola/szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. |
|||
Postępowanie uzupełniające na wolne miejsca do klas I w szkołach podstawowych, po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego, dla kandydatów spoza obwodu szkoły | |||
24 czerwca 2024 r. (od godz. 8.00) | 28 czerwca 2024 r. (do godz. 15.30) | Rejestracja w systemie wniosków o przyjęcie na wolne miejsca i złożenie w szkole pierwszego wyboru
podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów |
|
5 lipca 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych | ||
5 lipca 2024 r. (od godz. 13.00) | 10 lipca 2024 r. (od godz. 13.00) | Złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane | |
12 lipca 2024 r. (godz. 13.00) | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i
nieprzyjętych lub liczby wolnych miejsc |
||
od 12 lipca 2024 r. (od godz. 13.00) | Procedura odwoławcza | ||
26 sierpnia 2024 r. (godz. 12.00) | Opublikowanie w systemie
rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 2
Załącznik Nr 3 do zarządzenia Nr 6/2024
Burmistrza Miasta Luboń
z dnia 23 stycznia 2024 r.
Harmonogram rekrutacji do klas VII dwujęzycznych w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Zespole Szkół im. Kryptologów Poznańskich na rok szkolny 2024/2025
Data | Etap rekrutacji/czynność rodzica | |
od | do | |
Postępowanie rekrutacyjne do klas VII dwujęzycznych w szkołach podstawowych | ||
11 marca 2024 r. (od godz. 8.00) | 15 marca 2024 r. (do godz. 15.00) | Złożenie deklaracji przystąpienia do testu predyspozycji językowych w sekretariacie szkoły tylko przez
rodziców uczniów spoza SP 3 w Luboniu (osobiście lub drogą mailową) |
19 marca 2024 r. (godz. 14.20) | Sprawdzian predyspozycji językowych | |
22 marca 2024 r. (do godz. 14.00) | Ogłoszenie zakodowanych wyników sprawdzianu predyspozycji językowych na stronie szkoły | |
21 czerwca 2024 r. (od godz. 13.00) | 28 czerwca 2024 r. (od godz. 13.00) | Złożenie świadectw ukończenia klasy VI w sekretariacie szkoły przez uczniów spoza SP 3 w Luboniu |
1 lipca 2024 r. (do godz. 13.00) | Ogłoszenie listy kandydatów
zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych |
|
1 lipca 2024 r. (od godz. 13.00) | 5 lipca 2024 r. (do godz. 14.00) | Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia przez złożenie oryginału świadectwa, jeżeli nie było złożone wcześniej |
8 lipca 2024 r. (do godz. 12.00) | Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych | |
Procedura odwoławcza | ||
od 8 lipca 2024 r. | W terminie 3 dni od dnia opublikowania list kandydatów przyjętych i
nieprzyjętych rodzic może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły, danej klasy |
|
Postępowanie uzupełniające na wolne miejsca do klas VII dwujęzycznych w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Zespole Szkół im. Kryptologów Poznańskich na rok szkolny 2024/2025 | ||
15 lipca 2024 r.
(godz. 9.00) |
19 lipca 2024 r.
(godz. 13.00) |
Złożenie deklaracji przystąpienia do testu predyspozycji językowych w sekretariacie szkoły (osobiście lub drogą mailową) |
22 lipca 2024 r. (godz. 10.00) | Sprawdzian predyspozycji językowych | |
24 lipca 2024 r. (godz. 10.00) | Ogłoszenie wyników sprawdzianu |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 1
predyspozycji językowych | ||
25 lipca 2024 r.
(od godz. 9.00) |
30 lipca 2024 r.
(do godz. 13.00) |
Złożenie świadectw ukończenia klasy VI w sekretariacie szkoły |
5 sierpnia 2024 r. (godz. 10.00) | Ogłoszenie listy kandydatów
zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych |
|
5 sierpnia 2024 r. (godz. 10.00) | 9 sierpnia 2024 r. (godz. 13.00) | Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia przez złożenie oryginału świadectwa, jeżeli nie było złożone wcześniej |
12 sierpnia 2024 r. (godz. 10.00) | Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych | |
od 12 sierpnia 2024 r. | Procedura odwoławcza |
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Id: 3625B055-DD43-406A-BDB2-72AF9671D4E5. Podpisany Strona 2