Główne założenia wychowawczo-dydaktyczne na marzec

1.Poznamy drukowane i pisane litery: ,,g” , ,,G” , ,,w” , ,,W” , ,,j” , ,,J”.

2.Zapoznamy się z liczbą 10 w pojęciu kardynalnym i porządkowym.

3.Utrwalimy wiadomości  na temat zwiastunów wiosny.

4.Zapoznamy się ze zjawiskiem krążenia wody w przyrodzie.

5.Będziemy doskonalić ogólną sprawność fizyczną na torze przeszkód.

6.Popracujemy nad pokonywaniem stresu związanego z występującą   trudnością.

7.Rozwiniemy inwencję twórczą oraz koordynację wzrokowo-ruchową.

8.Będziemy doskonalić umiejętności dostosowania ruchu do muzyki.

,,Gimnastyka” A. Olędzka

Dobieramy się parami

raz, dwa, trzy.

Teraz sobie pomachamy

raz, dwa ,trzy.

Trzy przysiady wnet zrobimy

raz, dwa, trzy.

I wesoło zaklaszczemy

raz, dwa ,trzy.

Już za ręce się łapiemy

raz, dwa, trzy.

I wesoło się kręcimy

raz, dwa, trzy.

Trenujemy razem biegi

raz, dwa, trzy.

Uśmiechamy się do siebie

raz , dwa, trzy.

,,Powrót bociana” J. Woźniewski , D. Kossakowska

1.Bocian Kacper wraca do domu.

Przed nim będzie trasa daleka.

Leci dzielnie do nas z Afryki.

Przecież gniazdo na niego czeka

.

Ref. Boćku, boćku czekamy na ciebie.

I patrzymy kiedy powrócisz.

Kiedy zrobisz porządek w swym gnieździe.

Niepotrzebne gałązki wyrzucisz.

 

2.Długą drogę bocian pokonał.

Już zaczyna krążyć nad nami.

Wszędzie słychać kle, kle bocianie

I przyjaźnie macha skrzydłami.

 

Ref. Boćku, boćku…