1.Poznamy drukowane i pisane litery ,,i, e, t, m’’, ,,I,E,T,M’’.
2. Zapoznamy się z liczbami 4 i 5 w aspekcie kardynalnym i porządkowym.
3.Będziemy rozwijać cechy motoryki, takie jak zwinność i szybkość oraz doskonalić orientację w przestrzeni.
4.Uświadomimy sobie konieczność przestrzegania kolejności zdarzeń w wypowiedziach jako elementu wpływającego na spójność wypowiedzi.
5.Pogłębimy wiadomości o charakterystycznych cechach aktualnej pory roku.
6.Rozwiniemy wrażliwość muzyczną i poczucie rytmu poprzez improwizacje ruchowe do muzyki poważnej.
7.Zapoznamy się z różnymi sposobami przekazywania informacji.
8.Będziemy rozwijać kompetencje kluczowe,takie jak :przedsiębiorczość,świadomość i ekspresja kulturalna.
9.Rozwiniemy kreatywność poprzez tworzenie kompozycji z zasuszonych liści.
,,Tydzień jeża’’ D. Kossakowska
W poniedziałek jeż wyruszył ,aby zbierać liście.
A we wtorek tez ich szukał,chodząc zamaszyście.
Środa to jest dobra pora ,aby liście zbierać .
W czwartek same żółte liście ,jeżyk chce wyzbierać.
W piątek myśli:czasu mało,żeby liście zebrać.
A sobotę musiał wszystkie swoje listki przebrać.
Gdy niedziela już nastała,jeżyk myśli sobie:
Nie zdążyłem liści zebrać, co ja teraz zrobię?
Więc…
W poniedziałek jeż wyruszył…
,,Jesień’’ D. Kossakowska
1.Jesień wyszła z pędzlem na spacer.
Chce by świat był dziś kolorowy.
Już dotyka listka każdego.
By na ziemi dywan był nowy.
Ref. Jesień,jesień lecą liście z drzewa.
Jesień,jesień kolorowy czas.
Jesień,jesień wiatr w gałęziach śpiewa.
Jesień,jesień zwiedza park i las.
2.Drzewa w parku już odmienione.
I kasztany szybko spadają.
W gęstych liściach klonu dużego.
Nasze ptaki już nie śpiewają.
Ref. Jesień,jesień…