Główne założenia wychowawczo- dydaktyczne na styczeń

1.Zwrócimy uwagę na atrybuty zimy .

2.Poznamy tradycyjne zabawy z dawnych lat.

3.Dowiemy się, na czym polega okazywanie szacunku osobom starszym.

4.Weźmiemy udział w aktywnym słuchaniu muzyki inspirowanym metodą Strauss.

5.Rozwiniemy kompetencje matematyczne w zakresie odtwarzania i kontynuowania rytmów.

6.Zapoznamy się z przyborem nietypowym jakim jest balon.

7.Będziemy doskonalić umiejętności koncentrowania się na wykonaniu zadania.

 

Mróz- zabawa paluszkowa

Śniegu płatek biały leci,

Mróz na dworze szczypie dzieci,

Czoło, nosek i policzki,

Szybko włożę rękawiczki,

Oprócz czapki, rękawiczek

Ciepła kurtka da mu pstryczek

Teraz mróz, teraz mróz

nam niestraszny jest i już !

 

,,Wygibasy’’ sł. J. Żarniewska

Ręce w górę- raz i dwa,

tupnij, podskocz, hopsasa.

Teraz młynek w lewo, w prawo

i kolana ,,biją brawo’’.

Robimy piruety,

gdy grają kastaniety.

Robimy wygibasy,

gdy grają marakasy.

Mieszamy makarony,

gdy grają saksofony.

Skaczemy jak kangurki

gdy grają bum bum rurki.

Skłony w boki raz i dwa,

pokaż węża,pokaż lwa.

Taniec fajną jest zabawą,

kto nie tańczy ,bije brawo!

Robimy piruety…

Please follow and like us: