1.Będziemy rozpoznawać i nazywać niektóre symbole narodowe.
2.Przypomnimy sobie informacje o zmianach zachodzących w przyrodzie późną jesienią.
3.Będziemy doskonalić umiejętności wyrażania swoich myśli i uczuć słowami.
4.Utrwalimy pojęcia: duży- mały.
5.Poznamy różne sposoby ekspresji muzycznej.
6.Utrwalimy nazwy części ciała.
7.Będziemy doskonalić umiejętności rozumienia sygnałów werbalnych i symboli.
8.Będziemy rozwijać wrażliwość sensoryczną.
,,Kółko małe- kółko duże”
Kółko małe, kółko duże,
Plecy proste, ręce w górze.
Skłoń się w prawo, skłoń się w lewo,
Tak się w lesie chwieje drzewo.
Kółko małe, kółko duże,
Głowa prosto, ręce w górze.
Takie skrzydła ptaki mają,
Pokażemy, jak fruwają.
Kółko małe, kółko duże,
Głowa prosto, ręce w górze.
Tak się drzewa kołysały,
A tak dzieci prosto stały.
Już skończyła się zabawa.
Maszerujmy :lewa- prawa.
Już nie jestem żadnym ptakiem,
Tylko małym przedszkolakiem.
,,Dom nasz Polska” A. Bernat, B. Kolago
1.Dom, rodzina i przedszkole-
to Ojczyzna moja mała.
Dalej jest Ojczyzna duża ,
ukochana Polska cała.
Ref. Czy to miasto,
czy to wioska ,
dom nasz ma na imię Polska! (x2)
2.Tutaj wiodą dróżki polne.
Tutaj parki z alejkami.
Tutaj domki, tu wieżowce-
jedno słońce nad głowami!
Ref. Czy to miasto…
3.Biel i czerwień ,dobrze wiemy
to są barwy narodowe.
A Ojczyzny naszej godło?
To jest piękny biały Orzeł!
Ref. Czy to miasto…
4.Nad wioskami, nad miastami
fruną nuty z piosenkami.
Czy to tak śpiewają ptaki?
Nie, nie nie ! To przedszkolaki!