1.Zwrócimy uwagę na sposoby przygotowania zwierząt do zimy.
2.Będziemy nabywać umiejętności dekodowania informacji.
3.Utrwalimy liczebniki porządkowe w zakresie 6.
4.Będziemy porównywać wysokość budowli: wysoki – niski, wyższy – niższy.
5.Weźmiemy udział w zabawach i ćwiczeniach polepszających koordynację
ruchową.
6.Rozwiniemy percepcję słuchową poprzez zabawy z ustalaniem kierunku dźwięku .
7.Będziemy rozwijać orientację przestrzenną.
8.Poznamy nowe techniki plastyczne.
,,Mój dom’’ J. Żarniewska
Każdy chce mieć własny dom.
Mały albo duży.
Takie miejsce, do którego
wraca się z podróży.
W moim domu jest wesoło
z okien widać drzewa.
Gra muzyka, mruczą koty
mama często śpiewa.
Siostra czasem figle płata,
tata wciąż żartuje.
I choć każdy z nas jest różny
dobrze się tu czuje.
,,Jeż’’ D. Kossakowska, J. Woźniewski
1.Jeż mieszkania potrzebuje
na zimowe czasy.
Więc przemierza w prawo, w lewo
parki, pola, lasy.
Ref.:
Jeżu, jeżu, mały jeżu,
my ci pomożemy.
Dużo liści kolorowych
dzisiaj ci zbierzemy.
2.Znalazł jeżyk duże drzewo,
pod nim leżą liście.
Chodzi jeżyk w prawo, w lewo,
chodzi zamaszyście.
Ref.:
Jeżu, jeżu, mały jeżu…
3.W liściach będzie miło, ciepło,
czas mu szybko minie.
Mały jeżyk się obudzi,
kiedy śnieg już zginie.
Ref.:
Jeżu, jeżu, mały jeżu…