Główne założenia wychowawczo- dydaktyczne na listopad

1.Zwrócimy uwagę na sposoby przygotowania zwierząt do zimy.

2.Będziemy nabywać umiejętności dekodowania informacji.

3.Utrwalimy liczebniki porządkowe w zakresie 6.

4.Będziemy porównywać wysokość budowli: wysoki – niski, wyższy – niższy.

5.Weźmiemy udział w zabawach i ćwiczeniach polepszających koordynację

ruchową.

6.Rozwiniemy percepcję słuchową poprzez zabawy z ustalaniem kierunku dźwięku .

7.Będziemy rozwijać orientację przestrzenną.

8.Poznamy nowe techniki plastyczne.

 

,,Mój dom’’ J. Żarniewska

 

Każdy chce mieć własny dom.

Mały albo duży.

Takie miejsce, do którego

wraca się z podróży.

W moim domu jest wesoło

z okien widać drzewa.

Gra muzyka, mruczą koty

mama często śpiewa.

Siostra czasem figle płata,

tata wciąż żartuje.

I choć każdy z nas jest różny

dobrze się tu czuje.

 

,,Jeż’’ D. Kossakowska, J. Woźniewski

 

1.Jeż mieszkania potrzebuje

na zimowe czasy.

Więc przemierza w prawo, w lewo

parki, pola, lasy.

 

Ref.:

Jeżu, jeżu, mały jeżu,

my ci pomożemy.

Dużo liści kolorowych

dzisiaj ci zbierzemy.

 

2.Znalazł jeżyk duże drzewo,

pod nim leżą liście.

Chodzi jeżyk w prawo, w lewo,

chodzi zamaszyście.

 

Ref.:

Jeżu, jeżu, mały jeżu…

 

3.W liściach  będzie miło, ciepło,

czas mu szybko minie.

Mały jeżyk się obudzi,

kiedy śnieg już zginie.

 

Ref.:

Jeżu, jeżu, mały jeżu…

Please follow and like us: