1.Będziemy rozwijać umiejętności kulturalnego komunikowania się.
2.Będziemy kształtować umiejętności oceniania swojego zachowania i jego konsekwencji.
3.Poznamy instrumenty i muzykę z różnych stron świata.
4.Udoskonalimy umiejętności przeliczania i porównywania wielkości.
5.Rozwiniemy zainteresowanie otaczającym światem przyrody.
6.Pobudzimy wyobraźnię w kontakcie ze sztuką.
7.Wzbogacimy słownik o nazwy środków komunikacji lądowej, morskiej i powietrznej.
8.Poszerzymy i utrwalimy wiedzę na temat bezpiecznego wypoczynku.
,,Lato i dzieci” B. Forma
Lato do nas idzie,
zatrzyma się w lesie.
Jagody, poziomki
w dużym koszu niesie.
Słoneczka promienie
rozrzuca dokoła.
-Chodźcie się pobawić!-
głośno do nas woła.
Nad morze, w góry
chce pojechać z nami.
Wie, że miło spędzi
czas z przedszkolakami.
,,Wakacje” M. Krysztopa , D. Kossakowska
Czas wakacji się zaczyna
pora odpoczywać.
Słońce morze na nas czeka,
góry czas zdobywać.
Ref. Bo ja kocham wakacje,
kocham wakacje
jezioro i las.
Podróże dalekie ,
podróże dalekie
i wesoły czas /2x
Na wyprawę czas wyruszyć
poznać coś nowego.
Zapamiętać jak najwięcej
mój drogi kolego.
Ref. Bo ja kocham wakacje ,
kocham wakacje
jezioro i las.
Podróże dalekie,
podróże dalekie
i wesoły czas./2x