Główne założenia wychowawczo- dydaktyczne na miesiąc czerwiec
1.Zapoznamy się z charakterystycznymi cechami lata.
2.Będziemy doskonalić procesy poznawcze: uwagę i spostrzegawczość.
3.Będziemy wyrabiać umiejętności rozróżniania i rozumienia zjawisk słuchowych.
4.Rozbudzimy zainteresowanie sportem.
5.Będziemy kształtować umiejętności współpracy w grupie.
6.Poznamy różne środki transportu.
,,Wesołe słoneczko”
Refren.
Wesołe słoneczko, uśmiechnięte buzie.
Klaszczemy, machamy, słońce jest na górze.
Klaszczemy ,machamy, słońce jest na górze.
1.Dzieci pytają ,po co jest słońce?
Zaraz się zatem dzieci dowiecie.
Po to by lato było gorące
i żeby jasno było na świecie.
Słońce jest po to, dzieci kochane,
żeby na buziach piegi robiło,
żeby obudzić wszystkich nad ranem
i żeby ludziom zimno nie było.
Refren.
Wesołe słoneczko, uśmiechnięte buzie…
2.Czy macie jeszcze jakieś pytania
co do słoneczka, które nam świeci?
Słońce ma właśnie takie zadanie
by rozweselać na świecie dzieci.
Liściom i drzewom rosnąć pomaga,
kwiatom nadaje kolory śliczne.
Lubimy słońce prawda jest taka,
że żyć bez niego nie da się nigdzie.
,,Co dzieci kochają” A .Bayer
Dzieci kochają landrynki
i słodką lemoniadę.
Śmieją im się buzie,
gdy widzą czekoladę.
Dzieci kochają aniołki,
drewniane pajacyki,
bezpieczne ręce ojca,
na biegunach koniki.
Dzieci kochają podróże,
wycieczki z przygodami.
Bułeczki jagodowe
robione ręką mamy.
Dzieci kochają zabawę,
na każdym kontynencie,
więc dajcie im się bawić,
a będą uśmiechnięte.
.