CZERWIEC

  1. Będziemy się dobrze bawili z okazji Dnia Dziecka.
  2. Dowiemy się, że w naszym otoczeniu są osoby, do których możemy zwrócić się o pomoc.
  3. Nauczymy się posługiwać wyrażeniem po równo.
  4. Zainteresujemy się zwierzętami egzotycznymi, które mieszkają w ZOO.
  5. Utrwalimy znajomość nazw kolorów.
  6. Zrozumiemy, jak ważna jest potrzeba współdziałania w grupie na podstawie obserwacji życia mrówek.
  7. Dowiemy się, jakie jest znaczenie pszczół w życiu człowieka.
  8. Nauczymy się rozpoznawać oznaki lata. Poznamy pojęcia upał i burza.
  9. Poznamy świat zwierząt mieszkających na łące.
  10. Nabędziemy nowe umiejętności matematyczne m.in. rozumienie pojęcia jeden do jednego.
  11. Nauczymy się na pamięć piosenki „Jestem muzykantem konszabelantem” oraz rymowanki „Letnia rymowanka”.

 

Jestem muzykantem konszabelantem

Jestem muzykantem – konszabelantem,
my muzykanci-konszabelanci.
Ja umiem grać, my umiemy grać.
– A na czym? -Na pianinie.
A pianino, i no, i no, a pianino, i no, i no,
A pianino, i no, i no, a pianino, bęc!

Jestem muzykantem – konszabelantem,
my muzykanci-konszabelanci.
Ja umiem grać, my umiemy grać.
– A na czym? – Na bębenku.
A bębenek, e-nek, e-nek, a bębenek e-nek, e-nek,
a bębenek, e-nek, e-nek, a bębenek, bęc!

Jestem muzykantem – konszabelantem,
my muzykanci-konszabelanci.
Ja umiem grać, my umiemy grać.
– A na czym? – Na puzonie.
Na puzonie, -onie, -onie, na puzonie, -onie, – onie,
na puzonie, -onie, – onie, na puzonie, bęc!

 

 

Letnia rymowanka

Umiem skakać jak piłeczka

Mrugać okiem jak laleczka

Grzbiet wyginać tak, jak kotek.

Robić rączką kołowrotek

Rączki w górę, hen wyciągać

Kucnąć nisko, jak biedronka.